Deze organisatie heeft een duidelijke missie: optimaal medicijngebruik voor chronische patiënten.
Hierbij gaat het om de juiste doseringen waardoor bijwerkingen voorkomen worden.
Om deze duurzame omwenteling waar te kunnen maken beschikt zij over uitgebreide geaccrediteerde know how. Initiatiefnemers willen zich terugtrekken. De mee-investerende partner zoekt daarom twee nieuwe sleutelfiguren.
Een partner die verantwoordelijk is voor de logistiek, kwaliteit, inkoop en productontwikkeling. Deze professional heeft ervaring en een groot netwerk in de medische sector en zorgverzekeringen, bijvoorbeeld met een achtergrond als apotheker of medical director.
Een partner die verantwoordelijk is voor business development. Verantwoordelijk voor online marketing en gedurende 6 maanden: hands on relatiemarketing (bezoeken van artsen, apothekers, ziekenhuizen). Daarna zal hij/zij zich wijden aan het internationaal uitrollen van het concept. Operationele commerciële taken komen dan in handen van een of meer artsenbezoekers.
Heeft u interesse? Dan zien wij uw reactie graag tegemoet.