Company history/background
- Flexibele locatie hoofdzetel;
- Met o.a. eigen geregistreerde merknaam;
- Het bedrijf werkt exclusief samen met een selectief aantal leveranciers;
- Business model verkoop via meerdere online en offline kanalen;
- Compact team met relatief grote impact;
- Unieke aanbodmix
Company activities
B2B (primair) en B2C (secundair) verkoop van natuurlijke verzorgingsproducten en voedingssupplementen via gediversifieerd commercieel netwerk, waarvoor ook opleidingen worden georganiseerd.
Unique selling points
- Relatief sterke naamsbekendheid;
- Weinig concurrentie in de eigen niches;
- Trouw klantenbestand B2B/B2C;
- Eigen netwerk van professionele verdelers;
- Gecorrigeerd eigen vermogen € 400.112,61 ;
- Vrij stabiele operationele resultaten;
- Competent team met ervaring en enthousiasme;
- Verkoper bereid na overdracht (deeltijds) actief te blijven in functie van de wensen en behoeften van de kandidaat-overnemer. Er zal uiteraard ook een professionele kennisoverdracht plaatsvinden;
- Groeipotentieel zeker aanwezig;
Other
Mooie opportuniteit voor zowel ambitieuze MBI-kandidaat of een strategische speler die wenst uit te breiden.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition