Company history/background
- Goed gelegen KMO-unit in eigendom
- Flexibele locatie hoofdzetel
- Eigen merknaam
- Het bedrijf werkt nauw samen met een selectief aantal leveranciers
- Business model verkoop via meerdere online én offline kanalen
- Compact team met relatief grote impact
Company activities
B2B/B2C/B2G verkoop en servicing van ‘outdoor uitrusting’ oplossingen via gediversifieerd commercieel netwerk.
Unique selling points
- Relatief sterke naamsbekendheid;
- Weinig concurrentie in de eigen niches;
- Trouw klantenbestand B2B/B2C/B2G;
- Geen afhankelijkheid van verkoper, klanten of leveranciers;
- Gecorrigeerd eigen vermogen € 857.447,97 ;
- Stabiele operationele resultaten;
- Competent team met ervaring en enthousiasme;
- Verkopers bereid na overdracht (deeltijds) actief te blijven in functie van de wensen en behoeften van de kandidaat-overnemer. Er zal uiteraard ook een professionele kennisoverdracht plaatsvinden;
Other
- Groeipotentieel zeker aanwezig;
- Mooie opportuniteit voor zowel ambitieuze MBI-kandidaat of een strategische speler die wenst uit te breiden.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition
- Investor