Company history/background
- Strategische ligging showroom
- Flexibele locatie hoofdzetel
- Het bedrijf werkt nauw samen met een selectief aantal leveranciers
- Business model verhuur en servicing
- Geoptimaliseerd aankoopbeleid leidt tot hoge en stabiele winstmarges
Company activities
B2B case analyse, installatie en servicing van ‘sensorial marketing’ oplossingen aan verschillende sectoren , zoals hotels, fashion, automotive en real estate.
Unique selling points
- Relatief sterke naamsbekendheid;
- Weinig concurrentie in de eigen niches;
- Grootste deel omzet is Recurrent;
- Trouw klantenbestand B2B;
- Geen afhankelijkheid van verkoper, klanten of leveranciers;
- Gecorrigeerd eigen vermogen € 505.200,08 ;
- Stabiele operationele resultaten;
- Competent team met ervaring en enthousiasme;
- Verkopers bereid na overdracht (deeltijds) actief te blijven in functie van de wen-sen en behoeften van de kandidaat-overnemer. Er zal uiteraard ook een professi-onele kennisoverdracht plaatsvinden;
- Groeipotentieel zeker aanwezig;
Other
- Mooie opportuniteit voor zowel ambitieuze MBI-kandidaat of een strategische speler die wenst uit te breiden.
General information
- MBI candidate
- Strategic acquisition
- Investor